Kragenäsare
Så var det sommar och dags för distriktets ungdomar att jobba på Kragenäs. I år är fem stycken av ungdomarna på plats och två av oss vuxna stannade över första natten för att hjälpa till med uppsättningen av det stora cafetältet. Ungdomarna kommer vara kvar en eller två veckor och i slutet av första veckan kommer några av distriktets spårare för att vara med på lägret Mareld. Under veckan så turas de om att laga mat, hissa flaggorna, hålla kiosken öppen, städa dassen, dela ut mat och programaktiviteter osv. Lite härliga bad kommer de säkert också att hinna med.